ח"כ ביטון מבטיח: "נחזיר את השפיות בנושא יוקר המחיה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ ביטון מבטיח: "נחזיר את השפיות בנושא יוקר המחיה"

    מנכ"ל ש"ס, חה"כ חיים ביטון ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו קודם כל נחזיר את השפיות בנושא יוקר המחיה – ויש הרבה מה לעשות, ובוודאי בנושא כל הגזירות על היהדות"

    צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל ש"ס, חה"כ חיים ביטון שוחח הערב (חמישי) עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית והתייחס לתוצאות הפריימריז בליכוד: "אין קשר בין סוג הרשימה של הליכוד לבין מצביעי ש"ס. מי שמצביע ש"ס או ליכוד יש לו את הסיבות שלו. אנשים מצביעים לפי הקו של המפלגות וראשיהן, לא לפי רשימת המועמדים", אמר ביטון.

    עם זאת, הוא הוסיף כי "ברור שיש תנועה של מסורתיים בין ש"ס לליכוד, אבל מה שמזיז את האדם ממפלגה למפלגה זו לא הרשימה, אלא האג'נדה המפלגתית".

    ביחס לקמפיין הבחירות, אמר: "עוד מוקדם מאוד לצאת לקמפיין. הפעם יש בחירות ארוכות מהרגיל. כמעט כל המפלגות יתחילו בא' אלול. לפני זה – זה בזבוז אנרגיה".

    ביחס לשיח בנושא שילוב אפשרי של נציג אשכנזי בש"ס, אמר: "זה שיש דיון כזה שמדבר על – נציג אשכנזי כן או לא – בש"ס, לא היה קורה בכלל לפני 30 שנה. עצם זה שיש דיון זה וי גדול. גדולי ישראל יקבלו את ההחלטה".

    המגיש בצלאל קאהן: "תן לנו כיוון".

    ביטון: "אתה רומז שאתה רוצה להיות הנציג האשכנזי ברשימה?"

    בצלאל: "דווקא רציתי שלהגיד שמכל הרשימה אותי אתם יכולים להוריד".

    לאחר מכן אמר ביטון: "בזמן האחרון אני חושב הרבה מה קרה לציבור ובכל הפוליטיקה שמה שמעסיק היום את הציבור, זה יותר הנייעס מאשר מה בפועל אנחנו אמורים לעשות כדי להציל את עם ישראל".

    ביטון הבטיח: "אנחנו קודם כל נחזיר את השפיות בנושא יוקר המחיה ויש הרבה מה לעשות, ובוודאי בנושא כל הגזירות על היהדות".



    0 תגובות